Kurulduğu ilk günden bu yana tüm gelişmelerini paylaştığımız Workup Girişimcilik Programı‘nın 4. dönemi, seçilen girişimlerle birlikte başladı. Bu döneme toplam 13 girişim kabul edildi.
Dönem içerisinde, girişimlerde olan tüm gelişmeleri egirişim üzerinden takip edebileceksiniz. Yine zaman zaman üreteceğimiz video içeriklerle de onlar hakkında daha net bilgi sahibi olacaksınız.
Workup’ın 4. dönemine seçilen girişimler ilk kez egirişim tarafından açıklanmış oldu.
Workup’ın 4. dönemine seçilen 13 girişim:
- Alivex: Etkinlik organizatörlerinin ödeme almasını ve etkinliklerini profesyonelce yönetebilmesini sağlayan web tabanlı bir girişimdir.
- Cello: Yabancı turistlerin otellerde ve şehirlerde yaşadığı iletişim ve erişim sorunlarını, turistlerin odalarına yerleştirdikleri akıllı telefonla çözen IoT odaklı bir girişimdir.
- givin: Platform üzerinden satın aldığınız tüm hizmet, ürün ve deneyimleri, seçeceğiniz sivil toplum kuruluşu için bağışa dönüştürüyor.
- Grabono: Sürekli gittiğiniz mekanlardan ürün aldıkça ödül kazanmanızı sağlayan bir uygulamadır.
- Gmply: Eğitim şirketleri ve bağımsız eğiticilerin kendi interaktif eğitim videolarını hazırlayabilmelerini sağlayan SaaS odaklı bir girişimdir.
- Juphy: Şirketlerin tüm iletişim kanallarına gelen mesajları tek platformda yönetebilmelerini sağlıyor.
- OtoParlat: Mobil uygulama üzerinden sipariş alarak araçlarınızı bulunduğu yerde su kullanmadan temizleyen girişim.
- PCI Checklist: Kart verisi işleyen, depolayan ve taşıyan işletmeler için zorunlu bir sertifikasyon olan PCI-DSS yetkilendirmesinin gerçek zamanlı süreç denetimini gerçekleştiren platform.
- Project Showcase (Devfolio): Mobil uygulama geliştiricilerinin kendilerini ve portfolyolarını tanıtabilmelerini sağlayan çevrimiçi platformdur.
- Securezi: Tek cihazla profesyonel güvenlik ve kamera izleme hizmeti sunan donanım girişimidir.
- Sertifier: Her türlü belgenin güvenli şekilde dijitalleştirilmesi, dağıtılması ve depolanmasını sağlayan bir online platformdur.
- Tolkido: Otizmli çocukların dil ve konuşma eğitimlerinde kullanılan görsel eğitim kartlarını kişiselleştirilebilir hale getirerek, çocuğun daha iyi öğrenmesini sağlayan eğitim odaklı bir girişimdir.