Abbas Güçlü ile Büyük Oyun yarışmasını Kağıt Makineler kazandı

Netmarble ve StartersHub işbirliği ile hazırlanan ve Kanal D’de yayınlanan “Abbas Güçlü ile Büyük Oyun”da finale kalan oyunlar arasından 250 bin TL’lik ödülü Kağıt Makineler adlı oyun kazandı. Yarışmada dereceye giren ilk 3 oyun Netmarble’ın desteğiyle tüm dünyada yayınlanacak.

Netmarble, Türkiye’deki oyun stüdyolarının geliştirdiği Hyper Casual ve Casual oyunları dünyada yayınlama stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atarak yarışmada dereceye giren ilk 3 oyunun tüm dünyada oynanmasını sağlayacak.

Enerji Teknolojileri

Toplam 7 hafta boyunca yarışmaya katılan oyunlar, jüri üyeleri tarafından değerlendirildi ve seyircilerin de verdiği oylarla her haftanın birincisi seçildi. Yarışma sonunda finale kalan oyunlar arasında Kağıt Makineler birinci, Battle Medal ikinci, Swordwars oyunu ise üçüncü oldu.

Türkiye’den daha fazla oyun stüdyosu dünyaya açılacak

Netmarble EMEA Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özistek, yarışmayı kazanan Kağıt Makineler isimli oyunu geliştiren Umur Can Gürelli, Hakan Özer ve Kerem Akyüz’ü tebrik ederek, 7 hafta boyunca birbirinden güzel oyun projeleri değerlendirme imkanı bulduğunu belirtti ve Türkiye’nin oyun geliştirme konusunda dünyanın en iyi ülkelerinden biri olduğuna olan inancının bir kez daha pekiştiğini söyledi. Özistek önümüzdeki 5 yıl içerisinde global anlamda başarı kazanacak birden fazla Türk oyun geliştirici şirketin ülkemizden çıkacağını belirtti.

Özistek şöyle devam etti: “Kağıt Makineler isimli oyuna, Netmarble olarak yayınlama ve pazarlama desteği vereceğiz. Amacımız; oyun geliştiricilerinin yanında olarak, onların stüdyo becerilerini geliştirmek, ekiplere global tecrübelerimizi aktarmak ve global pazarda başarı ihtimallerini yükseltmektir. Türkiye’nin oyun sektöründeki başarısı hızlanarak devam ediyor. Senelerdir söylediğim gibi 1 milyar dolar bilişim ihracatını Türkiye’de oyun sektörü tek başına 2018’de yaptı, şimdi hedefleri çok daha yükseğe koymalıyız. Türkiye’den daha fazla sayıda başarılı oyun stüdyoları çıkarmak için elimizden gelen desteği StartersHub ve Netmarble olarak vermek istiyoruz.”

Son İçerikler

WhatsApp, yanlış bilgiyle mücadele için mesajın yanında web’de arama özelliğini test ediyor

Dünyanın en popüler anlık mesajlaşma platformlarından biri WhatsApp, belirli pazarlarda, kullanıcıların uygulamada aldıkları mesajlarda yapılan iddiaların doğru olup olmadığını doğrulamasını kolaylaştıran Web'de Arama özelliğini belirli bölgelerde...

Paylaşımlı elektrikli scooter’lara plaka zorunluluğu gelebilir

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, elektrikli paylaşımlı scooter sektörünü düzenlemek amacıyla Elektrikli Kaykay (scooter) Yönetmeliği hazırlanmış, henüz kabul edilmemiş. Önümüzdeki süreçte bir düzenlemenin gelmesi artık gündemde...

Türkiye’deki yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Mobil oyun endüstrisi 2020’de daha da hızlanarak önlenemez bir şekilde büyümeye ve yükselmeye devam ediyor. Özellikle pandemi dönemiyle sosyalleşme denildiğinde akla ilk gelenlerden olan...

Yorum Yapın

Please enter your comment!
Please enter your name here